A GVH leszámol a hamisan kommunikáló cégekkel

A CSR eszköztárának fő elemei között találjuk a társadalmi felelősségvállalás melletti tevékenységeket, valamint a környezetvédelmi aktivitásokat. Ezen tevékenységek egyre jobban teret nyernek a világban, így a legtöbb márka, szervezet már beépítette ezeket az üzleti tevékenységeibe. Azonban vannak, akik hamisan kommunikálják ezt közönségük felé.

A világ vállalatainak részéről az már önmagában elismerésre méltó teljesítmény, hogy legtöbbjük valóban ki is áll a társadalmi ügyekért valamilyen jótékonykodással, vagy környezetbarát megoldással. Mégis akad olyan cég, ahol ez csak a kommunikáció szintjén jelenik meg. Ezt kiküszöbölendő, a Gazdasági Versenyhivatal közzétett egy útmutatót, melynek segítségével minden cég megtalálja a helyes utat ahhoz, hogy hogyan kell zölden hirdetni (útmutató cégeknek). Ez a marketingtájékoztató tartalmazza azokat a szempontokat, amit érdemes szem előtt tartani a tervezéskor, s remélhetőleg így már a cégek a valós értékek mentén kommunikálnak majd.